wtorek, 5 sierpnia 2014

Poznaj mnie!



Kontemplujmy to świadectwo artystycznego dojrzewania fotograf-amatorki, która od 6 - niełatwych - lat stara się udoskonalać swoje zdjęcia. To miejsce, które ma zmotywować do regularnej pracy na tym polu. Nie ukrywam, że fotografowanie to moja największa pasja - sprawia mi wielką przyjemność, umila wiele momentów i pozwala utrwalić najpiękniejsze chwile czy wydarzenia.

W codziennych zmaganiach z technicznymi aspektami fotografii wspierają mnie zdjęcia mistrzów, inspirujące fotografie, których pełno w sieci, ale również różnorakie poradniki, książki specjalistyczne. Nie ukrywam, że przedarcie się przez fotograficzną terminologię i wiele fizyczno-optyczno części tej drogi czasem mnie przerasta, ale staram się walczyć ze swoją niechęcią i ograniczeniami na polu ścisłych zagadnień ;) 

Przede mną jeszcze wiele do odkrycia, ale każde kolejne zdjęcie przybliża mnie do celu i wprawy. Nie uprawiam fotograficznego ekshibicjonizmu, nie dokumentuję każdej sekundy mojego dnia, chociaż nawet w przyziemnych zajęciach odnajduję natchnienie i odrobinkę piękna. Poza zdjęciami wycinków osobistego życia, namiętnie fotografuję innych ludzi, stąd wiele projektów i sesji, szczególnie tych w stylu fashion, co zawdzięczam przyjaźni ze znakomitą i uzdolnioną stylistką-makijażystką (na moim blogu znana jako Marta). 

Poza fotografowaniem - studentka, scenarzystka, łasuch, muzykoholiczka (co uwidacznia się na blogu), chodzący optymizm. 

Kontakt: zawislak-magdalena@wp.pl  
Znajdziecie mnie również tu: 
maxmodels
pinterest
spotify - w aplikacji spotify (dostępna w wersji na komputer, tableta i smartfona) stworzyłam playliste o nazwie KONTEMPLUJEMY, gdzie udostępniam wszystkie piosenki opublikowane na blogu. Enjoy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz